مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بسط و گسترش سنت قرض‌الحسنه، این بانک را نماد بانکداری اسلامی خواند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبتنی بر بانکداری اسلامی عمل می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، آیت‌اله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با «سید حسین دامادی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با ابراز رضایت از عملکرد بانک، گفت: خوشبختانه این بانک توانسته نمادی موفق از بانکداری اسلامی در نظام بانکی کشور باشد.

قدردانی از پرداخت وام قرض‌الحسنه به اقشار کم‌برخوردار

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تجلیل از تعهد بانک در پرداخت وام به اقشار کم‌برخوردار اظهار داشت: حرکت این بانک در مسیر بسط و توسعه سنت الهی قرض‌الحسنه شایسته تقدیر است.

آیت‌اله «اعرافی» با بیان اینکه علما و فقهای دینی از ترویج و توسعه بانکداری قرض‌الحسنه اسلامی حمایت می‌کنند، گفت: قطعاً خدمت‌گذاری در عرصه بانکداری قرض‌الحسنه افتخاری بزرگ و از عنایات الهی به کارکنان این بانک موفق است.

پرداخت ۸۰هزار فقره وام به شهروندان قمی در سال ۱۴۰۲

«سید حسین دامادی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم گفت: با وجود مراکز عالی حوزوی و بزرگان و زعمای علوم دینی و استقبال چشمگیر مراکز آموزش عالی، این استان در توسعه فرهنگ متعالی قرض‌الحسنه پیشگام بوده است.

وی به تشریح عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: خوشبختانه در سال گذشته افتخار داشتیم ۸۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه با اعتبار نزدیک به ۴۵هزار میلیارد ریال به مردم شریف قم پرداخت کنیم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با تأکید بر اینکه توسعه بانکداری اسلامی مبتنی بر فرهنگ قرض‌الحسنه بالاترین و مهم‌ترین هدف این بانک است؛ گفت: وام‌های پرداختی بانک بیشتر در قالب رفع نیازهای ضروری، طرح‌های تکلیفی دولت، ازدواج، فرزندآوری و مستمری‌بگیران سازمان بهزیستی و افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و اشتغال‌زایی اقشار مختلف بوده است.

دامادی با اشاره به اینکه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه همواره از خدمات ویژه و گسترده این بانک بهره‌مند بوده‌اند، گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر به این عزیزان جلسات متعددی با مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد و دغدغه‌های آنان را بدون وقفه پیگیری کرده‌ایم.

طلاب الگوی مردم در توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه باشند

وی افزایش پرداخت‌ وام‌های آنلاین بانک در استان قم به بیش از ۳۷هزار فقره را از برکات توسعه فناوری و نوآوری در بانک دانست و افزود: بر همین اساس افتتاح حساب آنلاین در استان قم نیز بیش از ۱۱۸هزار فقره رسید.

وی با اشاره به اینکه به‌طور معمول روزانه حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود، افزود: علما و فضلای حوزه‌های علمیه در توسعه بانکداری اسلامی مبتنی بر قرض‌الحسنه نقش حیاتی و تعیین‌کننده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها