«هادی غنی‌پور» مشاور معاون اجرایی و مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری، ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه را وظیفه همه نهادهای حاکمیتی عنوان کرد.

ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه وظیفه همه نهادهای حاکمیتی است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «هادی غنی‌پور» مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اقشار ضعیف و متوسط جامعه، گفت: همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منجر به رفع بخشی از نیازهای رفاهی و معیشتی کارکنان این نهاد می‌شود و امیدواریم با گسترش همکاری‌ها، گام‌های مؤثرتری برای خدمت به همکاران برداریم.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران، ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه را وظیفه تمام نهادهای حاکمیتی عنوان کرد.
در ادامه دیدار «مجید زاغری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران با تأکید بر رویکرد خداپسندانه این بانک، گفت: همه تلاش ما بر این اصل استوار است که بتوانیم بخشی از مشکلات هموطنان را کاهش دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح «مهریار»، همه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تمرکز پرداخت حقوق کارکنان خود در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران زمینه ارتقاء سطح رفاه این عزیزان را فراهم کنند.
«زاغری» اظهار داشت: کارکنان این نهاد می‌توانند علاوه بر استفاده از معدل شخصی حساب خود، از بیمه عمر رایگان مانده بستانکار بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها