تا کنون 8 اداره در استان همدان از طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استقبال کرده‌اند.

استقبال کم‌نظیر از طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان، از امضای 8تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح کالاکارت با اداره امور مالیاتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان صدا و سیما مرکز همدان، سازمان همیاری شهرداری‌ها، دانشگاه صنعتی، شهرداری و استانداری همدان خبر داد.

وی گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها، کارکنان ادارات و سازمان‌ها می‌توانند برای خرید کالای ایرانی و خدمات پزشکی، بدون سپرده‌گذاری و ضامن به صورت کاملا ًغیرحضوری، وام کالاکارت را دریافت کنند.

«بهاروند» افزود: در 6ماهه نخست سال جاری بیش از 3500فقره وام کالاکارت و حمایت از کالای ایرانی با رقم بیش از 1000میلیارد ریال در استان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 200درصدی را تجربه کرده است.

مدیر شعب بانک در استان همدان، تصریح کرد: حدود 10درصد از وام‌های پرداختی استان مربوط به وام کالاکارت و حمایت از کالای ایرانی است که بیش از 95درصد این وام‌ها به صورت آنلاین و کاملاً غیرحضوری پرداخت شده است.

وی تأکید کرد: افرادی که قصد خرید کالا و خدمات دارند می‌توانند از طریق سایت بانک لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد را مشاهده و با انتخاب پذیرنده مورد نظر، وام کالاکارت خود را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها