نخستین وام قرض‌الحسنه با وثیقه چک الکترونیک به صورت کاملاً آنلاین در استان لرستان به حساب مشتری واریز شد.

نخستین وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ضمانت چک الکترونیک پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای‌ حرکت به سوی بانکداری مدرن و دیجیتال و افزایش رفاه حال مشتریان، ارائه این خدمت جدید را در سراسر کشور به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در شعب در دستور کار خود قرار داده است.

در همین راستا نخستین وام قرض‌الحسنه با وثیقه چک الکترونیک به صورت کاملاً آنلاین در استان لرستان به حساب مشتری واریز شد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در سال 1401 موفق شد از مرز پرداخت 3 میلیون فقره وام در یک سال عبور کند، به‌طور جدی تسهیل شرایط پرداخت وام را در دستور کار خود قرار داده است. بر همین اساس، دریافت سفته الکترونیک به‌عنوان وثیقه و همچنین توثیق سهام از جمله اقدامات بانک برای آسان‌سازی دریافت وام برای مشتری محسوب می‌شود.

افزون بر این‌ها نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور موفق شده یکی از بهترین عملکردها را در سطح شبکه بانکی در حوزه پرداخت وام بدون ضامن به نام خود ثبت کند.

شایان ذکر است سامانه‌های غیرحضوری بانک نظیر سامانه افتتاح حساب آنلاین، وام آنلاین، پیشخوان مجازی و... نیز برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان فعال هستند و همین امر باعث شده روزانه بخش قابل توجهی از خدمات بانک به مشتریان از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها