مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان از رشد بیش از ۸ برابری تشکیل پرونده آنلاین وام در این استان خبر داد.

تشکیل پرونده آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان ۸ برابر شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «شهریار سکوتی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان با اشاره به رشد ۷۱ درصدی منابع بانک در این استان، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ به لطف خداوند و با تلاش دسته‌جمعی همکاران و پیگیری مجدانه اهداف برنامه عملیاتی، منابع بانک در سمنان با افزایش ۱۹هزار میلیارد ریالی به ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید.

وی با بیان اینکه در استان سمنان ۸ شعبه و ۲ باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مردم خدمات ارائه می‌کنند، گفت: با تلاش گروهی کارکنان و همراهی مشتریان استان، تشکیل پرونده وام به‌صورت آنلاین در سال ۱۴۰۲ با رشد ۷۴۰ درصدی به بیش از ۲۷ هزار و ۷۰۰ مورد رسید.

«سکوتی» با تأکید بر اینکه این بانک در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک پیشگام است، خاطرنشان ساخت: سال گذشته افتتاح حساب آنلاین نزد شعب سمنان، با رشد ۱۵۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ به ۲۴هزار مورد رسید.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان در مورد دیگر آمارهای عملکردی این استان در سال ۱۴۰۲، گفت: نسبت مطالبات به تسهیلات در سال گذشته با کاهش ۴۰ درصدی به ۱۵/۰ (پانزده صدم) درصد رسید که باعث شد سمنان جایگاه دوم کمترین مطالبات را در بین استان‌های کشور به دست آورد.

وی افزود: سال گذشته منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان رشد ۷۱ درصدی داشت که سهم این بانک را در کل منابع ریالی استان به ۸ درصد رساند.

وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۷هزار فقره وام با مبلغ ۳۸هزار میلیارد ریال پرداخت شده که ۱۱۳۱ فقره با رقم تقریبی ۱۰۱۲ میلیارد ریال به تسهیلات تکلیفی قانون بودجه ۱۴۰۲ اختصاص دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها