در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان، ساختمان جدید شعبه مصباح(کد ۲۵۰۱) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساختمان جدید شعبه مصباح بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در البرز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای رفاه حال مشتریان با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، جناب آقای «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک، «روح‌الله منصوری» مدیر شعب بانک در استان البرز و جمعی از مدیران، ساختمان جدید مدیریت شعب استان البرز و شعبه مصباح(کد ۲۵۰۱) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شعبه مصباح (کد ۲۵۰۱) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۱۶هزار مشتری دارد و دارای بیش از ۷۵۰۰میلیارد ریال منابع است.

این شعبه تاکنون بیش از ۳۵هزار فقره وام به مبلغ ۵۸۰۰میلیارد ریال به مشتریان استان پرداخت کرده است.

مشتریان برای مراجعه حضوری به شعبه مصباح(کد ۲۵۰۱) می‌توانند به آدرس: کرج، حد فاصل چهارراه مصباح، چهارراه کارخانه قند مراجعه کنند.

در ادامه سفر نشستی با کارکنان بانک در استان البرز نیز برگزار شد. در این نشست دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به عملکرد مطلوب بانک در زمینه بانکداری دیجیتال، اظهار داشت: یکی از مزایای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این است علاوه بر توسعه بسترهای بانکداری مجازی، همزمان به بهینه‌سازی شعب خود نیز توجه دارد.

وی افزود: همه امور مالی و بانکی مشتریان می‌تواند به ‌صورت غیرحضوری انجام شود، اما استقبال گسترده مشتریان از طرح‌ها و خدمات بانک موجب شده افراد زیادی به صورت حضوری به شعب بانک مراجعه کنند.

در ادامه نشست «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان، افزود: بازسازی ساختمان‌های شعب بانک در کشور یکی از اولویت‌های مدیران ارشد بانک است و امروز شاهد این اتفاق مبارک هستیم.

وی با اشاره به استقبال گسترده سازمان‌ها و شرکت‌ها از سبد محصولات بانک، گفت: این اتفاق مبارکی است و نسبت به بهره‌مندی از ظرفیت بالای استان البرز برای بازاریابی در خصوص طرح مهریار تأکید کرد.

«روح‌الله منصوری» مدیر شعب بانک در استان البرز نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران ارشد و کارکنان بانک، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های استان، خدمات مطلوب‌تری به مشتریان ارائه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها