در راستای رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات مطلوب، شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر گلبهار افتتاح شد.

شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر گلبهار افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در مراسمی با حضور دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها، دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک، «ابراهیم قاسم‌پور» فرماندار شهر جدید گلبهار و جمعی از مدیران، شعبه گلبهار(کد3621) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم «ابراهیم قاسم‌پور» فرماندار شهر گلبهار ضمن قدردانی از خدمات مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: بانک‌ها موتور محرک اقتصاد جامعه‌ هستند و وجود بانک در هر شهر به عنوان یکی از فاکتورهای ایجاد توسعه پایدار بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شهر گلبهار افزود: حمایت بانک‌ها از اقشار کم‌ برخوردار جامعه بسیار حائز اهمیت است و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تنوع طرح‌ها و خدمات مطلوب می‌تواند بخشی از مشکلات جامعه را رفع کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بتوانیم گام‌های بلندی در زمینه اشتغال، رونق کسب‌وکار، بهداشت و درمان و تحصیل شهر گلبهار برداریم.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حامی اقشار ضعیف جامعه

در ادامه مراسم دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها با تشریح عملکرد بانک، گفت: یکی از وظایف اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حمایت از اقشار کم درآمد است.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در شهر گلبهار نیاز به همکاری و همراهی مسئولان شهر است؛ امیدواریم در سایه همدلی و هم‌افزایی اقدامات مؤثری را در شهرستان انجام دهیم.

کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارت زندگی مردم می‌شود

دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک استقبال مردم از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را بی‌نظیر دانست و گفت: هدف نهایی بانک این است که‌ شمولیت مالی را در جامعه گسترش دهد و کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارت زندگی مردم شود.

وی تصریح کرد: سالانه بیش از 3میلیون فقره وام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود که بیش از نیمی از وام‌ها به صورت غیرحضوری پرداخت شده است.

مشتریان گرامی می‌توانند برای دریافت خدمات از شعبه گلبهار به آدرس گلبهار، میدان ابن سینا، ورودی مجتمع آگرین مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها