مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان با اشاره به اینکه بانک رشد چشمگیری در حوزه منابع داشته، افزود: منابع بانک در کرمان با افزایش ۷۰درصدی در سال ۱۴۰۲، به حدود ۵۶هزار میلیارد ریال رسیده است.

رشد ۷۰ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «حسین خزاعی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان با تأکید بر اینکه این بانک به‌صورت تخصصی در حوزه قرض‌الحسنه و با منابع مردمی  فعالیت دارد، افزود: بیشتر منابع این بانک از سپرده‌گذاری اشخاص حقیقی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشتریان بانک در سطح کشور به بیش از ۱۷ میلیون نفر رسیده، گفت: از این تعداد ۵۹۸هزار نفر مشتری بانک‌ در استان کرمان هستند.

خزاعی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رشد چشمگیری در حوزه منابع داشته، افزود: منابع بانک در استان با افزایش ۷۰درصدی در سال ۱۴۰۲، به حدود ۵۶هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی از پرداخت بیش از ۸۴هزار  فقره وام با رقم بیش از ۵۵هزار میلیارد ریال به مشتریان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱۰۰ فقره وام تکلیفی بوده که با رقم ۲۶۰۰ میلیارد ریال به مشمولان دریافت این وام‌ها اعطا شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان از افتتاح حساب آنلاین بیش از ۱۲۴هزار نفر و تشکیل پرونده  ۴۶هزار فقره وام به صورت غیرحضوری در سال ۱۴۰۲ در استان کرمان خبر داد.

وی خاطرنشان ساخت: نسبت مطالبات به تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان فقط ۰.۳۸ (سی و هشت صدم) درصد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها