بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای توسعه صنعت گردشگری و هتل‌داری استان، به متقاضیان استفاده از خدمات تورهای گردشگری و هتل‌ها، در قالب طرح «سفرکارت» وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

سفرکارت موجب توسعه گردشگری اردبیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «جعفر بذری» رئیس جامعه هتل‌داران استان اردبیل خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را متمایز از سایر بانک‌ها دانست و گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای توسعه صنعت گردشگری و هتل‌داری استان، به متقاضیان استفاده از خدمات تورهای گردشگری و هتل‌ها، در قالب طرح «سفرکارت» وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان اردبیل، بیان کرد: جامعه هتل‌داران استان اردبیل دارای ۲۵۰ عضو است و گردش مالی اعضای آن سهم به‌سزایی در اقتصاد استان دارد.
در ادامه دیدار «امیر فرجی‌آذر» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مجمع عمومی هتل‌داران استان، «سفرکارت» را گامی مناسب برای حمایت از صنعت گردشگری و جامعه هتل‌داران عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان سفر می‌توانند در قالب طرح «سفرکارت» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از وام قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰میلیون تومان بهره‌مند شوند.
وی گفت: این طرح می‌تواند مشکل صنعت گردشگری استان در فصل‌های سرد سال را رفع کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

پربازدیدترین سفرکارت

پربازدیدترین ها