دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور یافت و به گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف پرداخت.

حضور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نمایشگاه رسانه‌های ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با مدیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

شمسی‌نژاد با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در شکل‌گیری افکار عمومی نسبت به مسائل مختلف گفت: افزایش آگاهی جامعه نسبت به رخدادها و تحلیل آن‌ها مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ اصحاب رسانه است.

وی همچنین اظهار داشت: هر چند در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در اطلاع‌رسانی پیدا کرده‌اند، اما همچنان مردم برای دریافت اطلاعات مختلف به رسانه‌های رسمی مراجعه می‌کنند و جایگاه این رسانه‌ها نزد افکار عمومی محفوظ است و حتی می‌توان گفت ارتقا یافته است. ایشان ضمن با اهمیت بودن این جایگاه افزود: رسانه ها در حوزه قرض الحسنه می توانند با ترویج و توسعه گفتمان قرض الحسنه، فرهنگ سازی و جهاد تبیین در این زمینه نقش بسزایی داشته باشند و موجب شوند تا هموطنان هرچه بیشتر با برکات این سنت حسنه و قرآنی آشنا شوند.

شمسی‌نژاد گفت: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان اصلی‌ترین متولی قرض‌الحسنه کشور، افزون بر وظیفه ذاتی انجام عملیات مالی، رویکردی فرهنگی نیز برای بانک قائلیم و سعی می‌کنیم با توسعه ارتباطات رسانه‌ای، بیش از پیش در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه نقش‌آفرین باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

پربازدیدترین گزارش

پربازدیدترین ها