بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن حضور در نهمین رویداد تراکنش ایران (ITE) به معرفی جدیدترین خدمات خود در حوزه بانکداری نوین می‌پردازد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رویداد تراکنش حضور می‌یابد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، رویداد تراکنش در روزهای ۱۸ تا ۲۰ دی در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار می‌شود. این رویداد علاوه بر بخش نمایشگاهی شامل ۱۶ نشست تخصصی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول، جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال و جشنواره رساله دکتری سال می‌شود.

 بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن حضور در این رویداد به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه بانکداری نوین می‌پردازد. همراه‌بانک «مهریران» یکی از اپلییکشن‌های همراه‌بانک کشور با بیشترین دانلود به شمار می‌رود و این بانک خدمات مختلفی را از جمله افتتاح حساب، دریافت وام، احراز هویت سجام، کارت هدیه آنلاین و... را از طریق این نرم‌افزار ارائه می‌کند.

همچنین «کیوبانک» به‌عنوان نئوبانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نیازهای مختلف مشتریان در حوزه بانکی و مالی را پاسخ می‌دهد. «کیولند» به عنوان یک بازارگاه دیجیتالی که خرید کالا و خدمات متنوع را به پشتوانه پرداخت وام قرض‌الحسنه تسهیل می‌کند، به‌تازگی فعالیت خود را بر بستر کیوبانک آغاز کرده است.

این بانک همچنین از طریق «پیشخوان مجازی» امکان توثیق اوراق بهادار و دریافت خدمات چک و سفته را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

مجموعه ابزارهایی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان تعریف کرده، این بانک را به یکی از پیشگامان بانکداری نوین کشور تبدیل کرده است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همه صاحب‌نظران، متخصصان، کارشناسان و فعالان عرصه بانکی، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند با حضور در رویداد تراکنش، در جریان آخرین خدمات ارائه شده از سوی این بانک قرار گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

پربازدیدترین بانکداری الکترونیک

پربازدیدترین ها