بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کارخانه تولیدی صنعتی فولاد سیادن ابهر تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح‌های مهریار و اعتبار در حساب جاری امضا کرد.

فولاد سیادن ابهر نیز مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران‌، «وحید کشت‌پور» مدیر کارخانه تولیدی صنعتی فولاد سیادن ابهر، گفت: امیدواریم با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی کارکنان این کارخانه را رفع کنیم.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان قزوین، افزود: مجتمع فولاد سیادن ابهر از سال 1385 و با ظرفیت تولید سالانه 288هزار تن تأسیس شد.

«کشت‌پور» گفت: این کارخانه دارای یک خط نورد تولید میلگرد است و در قالب 2شرکت سهامی خاص باعث اشتغال‌زایی 280 نفر به صورت مستقیم و 550 نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

در ادامه دیدار «کاوه نایینی» مدیر شعب بانک در استان قزوین با تأکید بر ضرورت توسعه فرهنگ قرض‎الحسنه، گفت: ارائه خدمت به کارگران زحمتکش شرکت تولیدی صنعتی فولاد سیادن ابهر، باعث افتخار ماست.

«نایینی» افزود: مدیران سازمان‌ها می‌توانند با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و استفاده از طرح‌های متنوع بانک، رفاه حال و معیشت کارکنان خود را بهبود بخشند.

در پایان دیدار تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار و اعتبار در حساب جاری به امضای 2 مجموعه رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

پربازدیدترین تفاهم نامه

پربازدیدترین ها