متقاضیان خرید خودروی وَن تولیدی شرکت بهمن موتور می‌توانند از تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

پرداخت وام ۲۵۷ میلیون تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خریداران خودروی وَن

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بر اساس تفاهم‌نامه بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت بهمن موتور، متقاضیان خرید خودرو از این شرکت می‌توانند تا سقف ۲۵۷ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد و با اقساط ۳۶ ماهه دریافت کنند.

تسهیلات یاد شده ویژه خریداران خودروهای وَن تولیدی شرکت بهمن موتور است که پس از ثبت‌نام فرد و معرفی وی از سوی شرکت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پرداخت می‌شود.

اخیراً شرکت بهمن موتور بخشنامه‌ای مبنی بر فروش خودروهای وَن تولیدی خود را منتشر کرده و قصد دارد با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شرایط را برای خریداران تسهیل کند.

خریداران باید ۹۵۸ میلیون و ۴۴۸هزار تومان به حساب شرکت واریز کنند. در صورتی ‌که افراد ۷۰۰ میلیون تومان داشته باشند، می‌توانند ۲۵۷ میلیون و ۴۴۸هزار تومان باقی‌مانده را از طریق تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت کنند.

ثبت‌نام در این طرح از دوشنبه ۱۹ شهریور ماه رأس ساعت ۱۰ صبح شروع شده و از طریق مراجعه به وب‌سایت bahman.iranecar.com قابل انجام است و تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورت تکمیل ظرفیت پیش از ۳۱ شهریور ماه، این طرح متوقف می‌شود.

پس از پایان ثبت‌نام و بعد از گذشت ۳۰ روز کاری نیز، خودروها به مشتریان تحویل داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

پربازدیدترین تفاهم نامه

پربازدیدترین ها