دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» اظهار داشت: بی‌شک امروز دو ملت ایران و فلسطین بیش از هر زمانی، به یکدیگر نزدیکند و مردم مظلوم فلسطین در سوگ شهادت جناب آقای «اسماعیل هنیه»، ملت ایران را در کنار خود دارند.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت اسماعیل هنیه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«دستان به خون آلوده صهیونیسم، امروز جنایت دیگری را رقم زد و با ترور جناب آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس کارنامه چند دهه خون‌ریزی این رژیم غاصب را سیاه‌تر از گذشته کرد.

هر چند فردی که عمر خود را خالصانه صرف جهاد و مبارزه با ظلم صهیونیسم کرده‌ و عزیزان خود را در این راه از دست داده، از شهادت باکی ندارد؛ اما بی‌شک این جنایت آشکار صهیونیست‌ها، چنان که مقام معظم رهبری(مد ظله ‌العالی) فرمودند، زمینه‌ مجازاتی سخت را برایشان فراهم ساخت.

بی‌شک امروز دو ملت ایران و فلسطین بیش از هر زمانی، به یکدیگر نزدیکند و مردم مظلوم فلسطین در سوگ شهادت جناب آقای «اسماعیل هنیه»، ملت ایران را در کنار خود دارند.

شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس را به مقام معظم رهبری(مد ظله ‌العالی)، مردم مظلوم فلسطین و ملت ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات را مسئلت می‌کنم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

پربازدیدترین یادداشت

پربازدیدترین ها