با هدف بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان بانک در استان خوزستان، ساختمان جدید مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان و شعبه مرکزی اهواز افتتاح شد.

ساختمان جدید مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی و «مجید خسروی» سرپرست معاونت پشتیبانی بانک و برخی مسئولان استانی، ساختمان جدید مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان و شعبه مرکزی اهواز (کد ۴۰۱۰) افتتاح شد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم اظهار داشت: بهسازی و افتتاح ساختمان مدیریت شعب استان خوزستان و شعبه مرکزی اهواز با هدف ایجاد شرایطی مناسب برای مردم و مشتریان مختلف از جمله صاحبان صنایع و شرکت‌ها صورت گرفته تا این افراد بتوانند در مراجعه به این محل از خدمات و طرح‌های متنوع بانک استفاده کنند.

وی افزود: این بانک در سال گذشته به ۱۰۰هزار نفر از مردم عزیز استان خوزستان تسهیلات ارائه کرده است.

شمسی‌نژاد با اشاره به عملکرد این بانک در سال گذشته، گفت: فقط در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه توسط این بانک به مشتریان سراسر کشور پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: این بانک طی ۳ سال گذشته با کسب رتبه ۴ در سودآوری شبکه بانکی، رتبه ۵ تعداد تراکنش و رتبه ۹ گردش مالی شبکه شاپرک توانسته جایگاه خود را در نظام بانکی کشور بهبود بخشد.

وی با اشاره به جایگاه قرض‌الحسنه در آموزه‌های دینی، اظهار داشت: همان طور که در قرآن کریم ۱۳ بار واژه مقدس «قرض» با عناوین مختلف ذکر شده، بانکداری قرض‌الحسنه نیز با الهام از آموزه‌های الهی و همراهی مردم و رهنمودهای مراجع عظام تقلید، در دو دهه اخیر شاهد رشدی همه‌جانبه بوده و در مسیر رفع مشکلات و آسیب‌های جامعه گام برداشته است.

شمسی‌نژاد با تأکید بر جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نظام بانکی کشور، افزود: خوشبختانه این بانک مورد اعتماد کامل بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی است و امیدواریم در سال جاری زمینه گسترده‌تری برای فعالیت این بانک فراهم شود.

جوان‌گرایی، تحول و توسعه

دکتر «احمدرضا کریمی»، معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان این بانک، اظهار داشت: جوان‌گرایی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک امر پسندیده است و میانگین سنی کارکنان این بانک حداقل ۱۰ سال از سایر بانک‌ها کمتر است. این امر یکی از دلایل اصلی دستاوردها و رکوردشکنی‌های این بانک در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: ارزش‌های دین مبین اسلام، بنیان فعالیت‌های این بانک را تشکیل می‌دهد و عقد قرض‌الحسنه، تنها عقدی است که نام آن در قرآن کریم ذکر شده است.

«مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای خریداری و بازسازی شعب بانک در استان، گفت: با حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل محترم و اولیاء معزز بانک توانستیم بعد از گذشت ۱۷ سال از عمر با برکت بانک، ساختمانی در خور شأن مشتریان و مردم شریف خوزستان خرید و تیپ‌سازی کنیم که یکی از اقدامات ماندگار و مؤثری است که در سال جاری صورت گرفته است. در ادامه، تیپ‌سازی سایر شعب نیز در دستور کار است.

وی افزود: استان خوزستان با همت جمعی کارکنان بانک در طی دو سال اخیر در راستای سیاست‌های ابلاغی بانک، همواره در شاخص‌های مختلف برنامه عملیاتی جزو استان‌های برتر بوده و با تلاش‌های انجام شده و تعاملات گسترده با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، منابع این استان از بهمن ماه ۱۴۰۰ تا کنون با رشد تقریباً ۵ برابری به ۱۳۵هزار میلیارد ریال رسیده و سهم نقدینگی بانک در استان نیز از یک‌ونیم به ۴ درصد بالغ شده است.

سخنور اظهار داشت: مصمم هستیم با ارتقاء سطح همکاری‌ با مشتریان فعلی و انجام بازاریابی‌های جدید، منابع و سهم از نقدینگی استان را بیش از پیش افزایش داده و جایگاه بانک را ارتقا بخشیم.

در پایان نیز تعدادی از مدعوین محترم در آیین افتتاحیه به ایراد سخن پرداختند و ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان برای پاسخ به نیاز اقشار مختلف و ایجاد رضایتمندی در آحاد مردم از جمله کارکنان سازمان‌ها، آمادگی خود را جهت ترویج و تعمیق فرهنگ غنی قرض‌الحسنه و حمایت بیش از پیش اعلام کردند.

مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند برای دریافت خدمات حضوری از شعبه مرکزی اهواز به آدرس اهواز، امانیه، نبش خیابان سقراط غربی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها