نخستین دانشگاه غیرانتفاعی کشور به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

نخستین دانشگاه غیرانتفاعی کشور به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با امضای تفاهم‌نامه همکاری، دانشگاه علوم و فنون مازندران، نخستین دانشگاه غیرانتفاعی کشور به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه شد.

دکتر «سید خلاق میرنیا» رئیس دانشگاه علوم‌ و فنون مازندران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، گفت: این دانشگاه در سال ۱۳۷۱ به عنوان اولین دانشگاه غیرانتفاعی در کشور شروع به فعالیت کرد و با گذشت بیش از ۳۰ سال از فعالیت آن، موفقیت‌های مختلفی توسط دانشجویان و استادان در سطح کشوری به دست آورده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم و فنون مازندران ۲۷۵۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و ۲۵ عضو هیأت علمی دارد.  

میرنیا با بیان اینکه دانشگاه علوم و فنون مازندران زیر نظر وزارت علوم فعالیت می‌کند، اضافه کرد: دانشگاه در راستای خدمت‌رسانی به کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.  

در این جلسه «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران با ابراز خرسندی از همکاری با دانشگاه علوم و فنون مازندران گفت: افتخار می‌کنیم به عنوان بزرگ‌ترین نهاد قرض‌الحسنه کشور به مجموعه‌های علمی و دانشگاهی مانند این دانشگاه خدمت‌رسانی می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم روزی برسد همه دانشگاه‌های کشور هم در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه نقش‌آفرینی کنند.

مرادنژاد اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران آماده ارائه خدمات به دانشجویان، استادان و پرسنل این دانشگاه است. هم در پرداخت شهریه دانشجویان و همچنین در ارائه وام‌های قرض‌الحسنه بر اساس تفاهم‌های صورت گرفته، این بانک آمادگی خود را اعلام می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها