رئیس اداره بهزیستی شهرستان چگنی با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه سنتی مقدس و پسندیده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه می‌تواند به توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه و رفع بیکاری کمک کند.

وام‌های قرض‌الحسنه به توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه کمک می‌کند

«فرج‌الله آدینه» رئیس اداره بهزیستی شهرستان چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تخصصی اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه سنتی مقدس و پسندیده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه می‌تواند به توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه و رفع بیکاری کمک کند.

وی گفت: مهم‌ترین تفاوت وام‌های قرض‌الحسنه با دیگر وام‌ها، این است که در قرض‌الحسنه بحث سود بانکی مطرح نیست.

«آدینه» تصریح کرد: تولیدی‌های زود بازده می‌توانند با استفاده از وام‌های قرض‌الحسنه به رشد تولید و اشتغال‌زایی در کشور کمک کنند.

وی ضمن بیان اینکه لازم است با وام‌های قرض‌الحسنه واحدهای تولیدی کوچک در روستاها راه‌اندازی شود و صنایع کشاورزی و دامپروری رشد یابد، افزود: حمایت از اشتغال‌زایی در روستاها حائز اهمیت است.

«آدینه» خاطرنشان ساخت: بیشتر مدیران صنایع و شرکت‌های فعال در استان از افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استقبال می‌کنند و خواهان سرمایه‌گذاری در این بانک برای مشارکت در این سنت حسنه و نیک هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

پربازدیدترین گفت‌وگو

پربازدیدترین ها