بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۱۴۰۲ در ماه‌های مرداد و شهریور رتبه دوم شبکه بانکی را کسب و در سایر ماه‌ها رتبه نخست را از آن خود کرده است.

موفقیت چشمگیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پاسخگویی به شکایات سامانه سرآمد/ تکرار رتبه نخست در ۶ ماه

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دستگاه‌های مختلف موظفند از طریق سامانه سرآمد که برای رسیدگی آنی و مستمر دستورات قضایی است، پیگیری و اقدامات لازم را نسبت به شکایت‌های دریافتی انجام دهند.

با استخراج گزارشات دریافتی از شرکت کاشف بانک مرکزی، مشخص شد تعداد کل دستورات در سامانه سرآمد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۷هزار نامه بوده است. همچنین از فرودین تا پایان آبان ۱۴۰۲ نیز بیش از ۳۷هزار دستور قضایی در این سامانه دریافت شده است.

درصد تکمیل این شکایات در ماه‌های مختلف بین ۹۶.۴ تا ۹۹.۸ درصد بوده که نشان از عملکرد موفق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه دارد.

پاسخگویی به شکایات دریافتی از طریق سامانه سرآمد، در حال حاضر از طریق مرکز ارتباط با مشتریان که زیرمجموعه اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان است صورت می‌گیرد.  پس از انتقال این بخش به اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از منظر پاسخگویی به شکایات در بین شبکه بانکی، ۲۰ پله صعود داشته است.

دسترسی و اجرای سریع دستورات گروهی به‌ویژه در ساعات غیراداری و ایام تعطیلات از جمله عوامل توفیق بانک در این بخش به شمار می‌رود. در این حوزه اقدامات مؤثری مانند تشکیل تیم واکنش سریع و استفاده از پرسنل مرکز تماس صورت گرفته است.

این اقدامات باعث شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۱۴۰۲ در ماه‌های مرداد و شهریور رتبه دوم شبکه بانکی را کسب و در سایر ماه‌ها رتبه نخست را از آن خود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

پربازدیدترین گزارش

پربازدیدترین ها