طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان دارای ترازی مثبت است و با پیوستن شهرداری آستارا به طرح مهریار، این تراز مثبت تثبیت خواهد شد.

شهرداری آستارا نیز به جمع مشتریان طرح مهریار پیوست

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شهرداری آستارا به مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان پیوست.

«میثم الوان‌پور» شهردار آستارا در دیدار با مدیر شعب بانک در استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران، بیان کرد: امید است با انتقال حقوق و مزایای بیش از 200نفر از کارکنان شهرداری به بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران، بخشی از مشکلات معیشتی آن‌ها را برطرف کنیم.

در ادامه دیدار «محمدرضا نجفی‌شعاع» مدیر شعب بانک در استان گیلان، بیان کرد: تا کنون 50 شرکت و اداره با مشارکت در طرح مهریار، حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان پرداخت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ضریب طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان بیش از 4درصد است و این استان دارای 245میلیارد ریال تراز مثبت در طرح مهریار است.

«نجفی‌شعاع» گفت: در حال حاضر 58درصد از اعتبار مهریار توسط شرکت‏‎ها استفاده شده و میزان استفاده کارکنان شرکت‌ها از امتیاز ایجاد شده خود، 37درصد است.

شایان ذکر است طرح مهریار در سال 1401 توسط بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران مطرح شد و سازمان‌‏ها می‏‌توانند با پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از اعتبار تخصیص یافته به کارکنان برای دریافت وام قرض‌الحسنه بهره‌‏مند شوند.
گفتنی است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، شهرداری رشت و شرکت چوکا از جمله سازمان‌هایی هستند که  در استان گیلان به طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

پربازدیدترین تفاهم نامه

پربازدیدترین ها