کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت در پویش «همه حاضر»، ۱۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان خوزستان اهدا کردند.

اهدای ۱۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با هدف کمک به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و با حضور «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک در استان خوزستان و «مهران کریمیان» مدیرکل بهزیستی استان با همراهی و مشارکت کارکنان بانک در استان خوزستان در پویش «همه‌ حاضر»، ۱۰۰بسته لوازم‌التحریر اهدا شد.
«مهران کریمیان» مدیرکل بهزیستی استان خوزستان با اشاره به اینکه بیش از ۱۵هزار دانش‌آموز در سراسر استان تحت‌پوشش بهزیستی هستند، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان همیشه در امور خیر پیش‌قدم بوده و ما قدردان زحمات و مهرورزی‌های این بانک هستیم.
در ادامه مراسم «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک در استان خوزستان، گفت: کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همیشه در کنار دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان هستند.
وی افزود: ضرورت دارد دانش‌آموزان با اراده قوی و انتخاب درست مسیر، برای دستیابی به پیشرفت‌های علمی بیشتر گام‌های شایسته‌ای بردارند و امیدواریم در این مسیر بتوانیم همواره یاری‌رسان شما باشیم.
در پایان «سخنور» ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های قابل ستایش کارکنان سازمان بهزیستی استان، گفت: کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نیازها و کمبودهای افراد محروم و کم‌برخوردار جامعه را به خوبی درک می‌کنند و در مسیر تکمیل سبد محصولات خود منطبق با نیازهای جامعه هدف، تلاش می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =