مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: یکی از اهداف مهم بانک در توسعه فناوری دیجیتال، حمایت و پوشش ۴۰ میلیون مشتری در چارچوب نظام متعالی قرض‌الحسنه است.

برنامه بانک برای پوشش ۴۰ میلیون مشتری زیر چتر قرض‌الحسنه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نشست صمیمانه با جمعی از کارکنان و مدیران شعب استان قم، با بیان اینکه پویایی، تعهد و تخصص کارکنان این بانک در شبکه بانکی کم‌نظیر است، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم بانک در توسعه فناوری دیجیتال، حمایت و پوشش ۴۰ میلیون مشتری در چارچوب نظام متعالی قرض‌الحسنه است.

وی با اشاره به اینکه نظام بانکی کشور باید قرض‌الحسنه را برعهده بانکداری تخصصی قرض‌الحسنه بگذارد، خاطرنشان ساخت: مدل کسب‌وکار بانکداری فقط محدود به شعب نیست، به همین دلیل با امضای تفاهم‌نامه‌ای با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ۴هزار حساب در ۹۰۰ شهر ایجاد شد.

شمسی‌نژاد اضافه کرد: همچنین با راه‌اندازی سامانه پاک، گام مهمی در جهت توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات نوین به ویژه به کامیون‌داران برداشتیم، این رویکرد مشتری‌مدارانه، بهترین راه برای معرفی و گسترش خدمات بانکداری قرض‌الحسنه است.

شمسی نژاد با تأکید بر اینکه مرکز نوآوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای توسعه فضای دیجیتال بانک تأسیس شده، تصریح کرد: مهم‌ترین خروجی این مرکز، کیوبانک است، از طرف دیگر بانک تلاش دارد ارائه ۱۰ خدمت اصلی را غیرحضوری کند تا نیاز مشتریان به حضور در شعبه کمتر شود.

در ادامه این نشست، «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی مدیرعامل، ضمن ابراز رضایت از عملکرد موفق شعب قم، بر پتانسیل‌های بالای این استان تأکید کرد.

وی گفت: قم ظرفیت‌های بسیار بیشتری برای رشد و توسعه دارد و مدیران ارشد بانک نیز از برنامه‌های توسعه‌ای این استان حمایت کامل خواهند کرد.

«سید روح‌الله میرهادی» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم نیز با تقدیر از حمایت‌های مدیران ارشد بانک، اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه، شعب استان با عبور از اهداف تعیین شده به رشد منابع به میزان ۱۰ درصد بیشتر از پیش‌بینی‌ها دست یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها