آیت‌الله علیرضا اعرافی با بیان اینکه مسائل و برنامه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را دنبال می‌کنم، گفت: خوشبختانه عملکرد این بانک در نظام بانکی کشور درخشان و ارزشمند است.

عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی درخشان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «آیت‌الله علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با بیان اینکه باید از رویکرد اسلامی و مردم محور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر و تجلیل کرد، گفت: شهر قم از لحاظ تاریخ اسلام و جایگاه شیعه شهری کم‌نظیر و خاص است. این شهر از همان قرون اولیه تاریخ اسلام، مهد علم و دانش شیعی بوده و بیش از ۱۲۰۰ سال علوم حوزوی در آن رشد و نمو داشته است.

رویکرد خدمت‌رسانی به قم باید فرا ملی باشد

«آیت الله اعرافی» با اشاره به جایگاه استراتژیک جغرافیایی و اقتصادی قم ادامه داد: مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی این شهر مهم زیارتگاهی، جایگاه بین‌المللی آن در حوزه اندیشه های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سطح بین‌المللی نقش ایفا کند، گفت: اگر به دنبال ترویج دستاوردهای نظام هستیم، باید در ارتباط و تبادل تجربه با بانک‌های جهان اسلام سهیم باشیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه مدیران حوزوی باید مجموعه حوزه را به سمت استفاده و بهره‌گیری از نظام قرض‌الحسنه سوق دهند، بیان کرد: خوشبختانه جهت‌گیری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حمایت از مشاغل خرد و اعطای وام به اقشار کم‌برخوردار خوب و ارزشمند است و به گره‌گشایی اقتصادی منجر می‌شود.

وی ادامه داد: مسائل و برنامه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را دنبال می‌کنم و خوشبختانه عملکرد این بانک در نظام بانکی کشور درخشان و ارزشمند است.

در بخش دیگری از این دیدار، «سید روح الله میرهادی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران راهنمایی و منویات علما و فقهای مبرز حوزه‌های علمیه را برای مدیران بانک مهم و حیاتی ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه این بانک تا کنون توانسته ۱۸ میلیون مشتری جذب و ۲۰ میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه باید اندیشمندان حوزه علمیه در متن و بطن برنامه های کلان بانک حضور داشته باشند، افزود: نوع تعامل ما با مشتریان به گونه‌ای است که ضمن حفظ کرامت و اصول شرعی، منافع ایشان بدون ایجاد وعده‌های هیجانی و کاذب فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها