از مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان بابت عملکرد مطلوب در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان، تقدیر شد.

تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، چهارمین «همایش قرض نیکو» با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان برگزار شد. در این مراسم «جمال شیبه» مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اهدای لوح تقدیر به مدیریت شعب استان خوزستان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات به نیازمندان و مددجویان، همکاری با کمیته امداد و صندوق امداد ولایت استان تقدیر کرد.

وی حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مددجویان و ارائه خدمات بانکی به آن‌ها با وجود اعتبارات محدود را قابل تحسین خواند و گفت: این بانک از جمله بانک‌هایی است که بیشترین خدمات و تسهیلات را به جامعه هدف این نهاد در استان ارائه کرده‌ است.

 «شیبه» در ادامه از خدمات هوشمند و هدفمند بانک ‌قرض‌الحسنه مهر ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: خدمات این بانک موجب بهبود معیشت افراد و استقلال اقتصادی اقشار ضعیف محرومان و نیازمندان جامعه می‌شود.

«سخنور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان نیز در این مراسم بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توانسته مسیر رشد و توسعه خود را پیدا کند و مسئولیتی را که بر عهده آن نهاده شده، به خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه این بانک در راستای همکاری‌های متقابل با کمیته امداد و صندوق امداد ولایت اقدامات ویژه‌ای انجام داده است، افزود: این اقدامات با اهتمام مدیران و کارکنان بانک برای رفع مشکلات نیازمندان واقعی، تقویت و بهبود معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه و با استفاده از پرداخت تسهیلات و خدمات قرض‌الحسنه انجام شده است.

سخنور در پایان گفت: امید است با تقویت همکاری‌های متقابل، گام‌های مثبت و مؤثرتری برای حل مشکلات نیازمندان برداشته و همواره شاهد رشد و تعالی جایگاه بانک و سنّت پسندیده قرض‌الحسنه در جامعه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها