مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان گفت: در سال گذشته مبلغ ۴۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک به مردم استان گلستان پرداخت شده است.

پرداخت ۴۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم استان گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «حاج‌کمال آخوند غراوی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری طی دیداری با «محسن عسکری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه را امری پسندیده دانست و گفت: دغدغه اصلی من رفع مسائل مربوط به ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان است و فعالیت در حوزه قرض‌الحسنه منشأ خیر برای دنیا و ذخیره آخرت خواهد بود.

در ادامه «عسکری» مدیر شعب بانک در گلستان با اشاره به طرح «مزد خدمت» گفت: بر اساس این طرح، حذف کارمزد از ‌وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز شده است؛ به طوری که همه وام‌های زیر ۲۰ میلیون تومان با کارمزد صفر درصد پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان ادامه داد: حتی وجوهی که بابت جریمه تأخیر از مشتری دریافت می‌شود، در حوزه مسئولیت اجتماعی صرف می‌شود.

 وی در پایان بیان کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مردم استان گلستان پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها