در جریان بازدید سرزده دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شعبه مستقل مرکزی، پیشنهادات و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اجرایی، تقویت گزینه‌های کارآمد و حل نواقص احتمالی سامانه کیوسک مطرح شد.

نقش سامانه کیوسک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تسریع ارائه خدمت به مشتریان

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در بازدیدی سرزده از شعبه مستقل مرکزی(۳۰۰۱) در جریان جزئیات و سازوکار عملکرد سامانه بانکی مخصوص همیار مشتریان(کیوسک) قرار گرفت.
در جریان این بازدید، پیشنهادات و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اجرایی، تقویت گزینه‌های کارآمد و حل نواقص احتمالی سامانه مذکور مطرح شد که تأکید ویژه مدیرعامل بانک بر افزایش سطح دسترسی و تسریع در تکمیل فرآیندهای آن را در پی داشت.
در این بازدید دکتر «شمسی‌نژاد» افزون بر بررسی و آسیب‌شناسی سامانه کیوسک، با تعدادی از مشتریان بانک گفت‌وگو کرد و در جریان دغدغه آن‌ها قرار گرفت.
گفتنی است سامانه کیوسک مختص همیار مشتریان بانک است که از ابتدای آبان ماه به‌صورت آزمایشی توسط اداره کل بانکداری الکترونیک و توسعه سامانههای نرم‌افزاری با هدف ارائه خدمات الکترونیکی در شعب و تسریع خدمت‌رسانی به مشتریان راه‌اندازی شده است.
سامانه کیوسک قابلیت‌ها و گزینه‌های متنوعی همچون مسدودی کارت، نمایش جزئیات سپرده، فعالسازی پیامک، فعالسازی کانال(رمز همراه‌بانک، اینترنت‌بانک و کیوبانک) و همچنین نمایش جزئیات وام را داراست و امکان تأمین نیازهای بانکی مشتریان را بدون مراجعه به باجه‌های بانک فراهم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

پربازدیدترین بانکداری الکترونیک

پربازدیدترین ها